Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ergo Proxy (Case Labs SMH10)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Very nice build. Sleeving looks great. The 180 at top of rez was a bitch I bet. Keeping the acrylic tubing runs square looks to be a chore as well. One thing I am not a fan of though, are the mutli-gpu connect blocks. I have used them in the past and found they look bulky and gaudy. I prefer using BP Crystal Tubing for SLI whether going serial or parallel. With your acrylic work, the Crystal Tubing SLI link would have been more fitting. Just my opinion. Build looks great. Nice work.

    Comment


    • #17
      Thanks guys!

      Originally posted by xmanrigger View Post
      One thing I am not a fan of though, are the mutli-gpu connect blocks. I have used them in the past and found they look bulky and gaudy.
      I agree with you...it's very bulky....in my next build (Case Labs S8) I will have 3 GTX 780 and i will probably end up using BP or EK links instead of a big fat block
      Luc

      Orchid (Corsair-Crystal-570X)
      Silent Watcher (be quiet! Dark Base Pro 900)
      Eclipse (Parvum L1.0)
      Northern Lights (Phanteks Enthoo Luxe)
      Lady Sif (EK-Vulture)
      Xenomorph (Parvum S2.0)

      Comment


      • #18
        salut je voulais te dire que ton système est vraiment beau et très éléguants comme je t'écrivais tentau j'ai vu ton système juste wow !!!! justement tu me donne encore une question j'ai vue que ton liquide étais du Mayhems est ce que cela est vrai qu'il faut des pompe spéciale car j'ai sue que ce n'est pas la même maintenance ou même si le liquide est différent cela reste comme les autres liquides standard de couleur ? merci encore pour le mot de bienvenue et pour répondre a mes question vraiment gentil
        CPU: i7 4790K
        Motherboard: Gigabyte G1 Sniper 5
        Video Card: amd sapphire r9 290
        Ram : Corsair dominator platinium 16 gig 1866 mhz
        SSD: Samsung 840 Pro 256 Gb et samsung 840 evo 500Gb
        PSU: corsair ax850 watt
        Monitor: 2 Asus 27 pouce
        OS: Windows 7 pro
        Case: Corsair obsidian 900D

        Comment


        • #19
          Originally posted by rodriguer View Post
          salut je voulais te dire que ton système est vraiment beau et très éléguants comme je t'écrivais tentau j'ai vu ton système juste wow !!!! justement tu me donne encore une question j'ai vue que ton liquide étais du Mayhems est ce que cela est vrai qu'il faut des pompe spéciale car j'ai sue que ce n'est pas la même maintenance ou même si le liquide est différent cela reste comme les autres liquides standard de couleur ? merci encore pour le mot de bienvenue et pour répondre a mes question vraiment gentil
          Merci

          Mayhems ne requiert rien de spécial en fait de pompe. La seule série de Mayhems qui est plus capricieuse est la Aurora qui demande une loop beaucoup plus simple sinon l'effet des perles va disparaitre rapidement et aussi ça implique plus de nettoyage quand on flush le Aurora du système.
          Luc

          Orchid (Corsair-Crystal-570X)
          Silent Watcher (be quiet! Dark Base Pro 900)
          Eclipse (Parvum L1.0)
          Northern Lights (Phanteks Enthoo Luxe)
          Lady Sif (EK-Vulture)
          Xenomorph (Parvum S2.0)

          Comment

          Working...
          X